eerste up-meeting 1 sep 12?
Re: eerste up-meeting 1 sep 12?
concept tourtocht:
Spijkenisse, Hekelingen, Simonshaven, Zuidland, Abbenbroek. Heenvliet,
Zwartewaal, Vierpolders, Brielle, Oostvoorne, Rockanje, Hellevoetsluis, Nieuwenhoorn,
Oudenhorn, Zuidland, Biert, Spijkenisse
Spijkenisse, Hekelingen, Simonshaven, Zuidland, Abbenbroek. Heenvliet,
Zwartewaal, Vierpolders, Brielle, Oostvoorne, Rockanje, Hellevoetsluis, Nieuwenhoorn,
Oudenhorn, Zuidland, Biert, Spijkenisse
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Een Up! meeting in me eigen woonplaats, dat kan ik natuurlijk niet overslaan. Staat in me agenda!
Ja leuk , ben er ook bij als ik de Up van mijn (v)echtgenoot mag lenen wie zet me op de lijst ?
je staat op de lijstmerkx352 schreef:Ja leuk , ben er ook bij als ik de Up van mijn (v)echtgenoot mag lenen wie zet me op de lijst ?
je kan je vrouw toch ook gewoon meenemen?merkx352 schreef:Ja leuk , ben er ook bij als ik de Up van mijn (v)echtgenoot mag lenen wie zet me op de lijst ?
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Mag het ook mijn zoontje zijn van 10 ? Die geeft meer om auto's , vrouwlief is eigenlijk geen auto en zeker geen Up waard.Martin33 schreef:je kan je vrouw toch ook gewoon meenemen?merkx352 schreef:Ja leuk , ben er ook bij als ik de Up van mijn (v)echtgenoot mag lenen wie zet me op de lijst ?
Het is dat ik bij vw werk en verstand van zaken heb anders kocht ze gerust zoiets als een citroen en Toyota ! Do i need to say more ?
nou mij lijkt het ook wel wat
ik heb je bijgeschreven op het lijstjebleuharry schreef:nou mij lijkt het ook wel wat
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Alles en iedereen is natuurlijk welkom! Leuk!merkx352 schreef:Mag het ook mijn zoontje zijn van 10 ? Die geeft meer om auto's , vrouwlief is eigenlijk geen auto en zeker geen Up waard.Martin33 schreef:je kan je vrouw toch ook gewoon meenemen?merkx352 schreef:Ja leuk , ben er ook bij als ik de Up van mijn (v)echtgenoot mag lenen wie zet me op de lijst ?
Het is dat ik bij vw werk en verstand van zaken heb anders kocht ze gerust zoiets als een citroen en Toyota ! Do i need to say more ?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
merkx352 schreef:(...)vrouwlief is eigenlijk geen auto en zeker geen Up waard.
Eric toch.....
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Niet doorvertellen Jp he ?? ~PleaseJuP ! schreef:merkx352 schreef:(...)vrouwlief is eigenlijk geen auto en zeker geen Up waard.
Eric toch.....
Ik weet nog niet zeker of ik tegen die tijd kan maar het is een leuk idee. Ik noteer het in elk geval in mijn agenda.
ik zal je naam alvast bijschrijven op het lijstje.Mr10 schreef:Ik weet nog niet zeker of ik tegen die tijd kan maar het is een leuk idee. Ik noteer het in elk geval in mijn agenda.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
merkx352 schreef:Niet doorvertellen Jp he ?? ~PleaseJuP ! schreef:merkx352 schreef:(...)vrouwlief is eigenlijk geen auto en zeker geen Up waard.
Eric toch.....
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Wie had je trouwens gesproken hierover als ik vragen mag?Mick_up! schreef:vanmorgen ben ik bij mijn dealer geweest voor gewoon een babbeltje, daar kwam tevens het idee om een up-meeting te organiseren.
mijn dealer wil hier graag aan meewerken.
-
- Forum newbie
Mag ik me onder voorbehoud aanmelden?
!e voorbehoud: aanwezigheid van een VW Up, maar daarover volgende week meer
2e voorbehoud: agenda in combi met het feit dat de rit nou niet helemaal naast de deur wordt gereden
Er lijkt nog weinig interesse in het overdoen van de Topgear-rally
!e voorbehoud: aanwezigheid van een VW Up, maar daarover volgende week meer
2e voorbehoud: agenda in combi met het feit dat de rit nou niet helemaal naast de deur wordt gereden
Er lijkt nog weinig interesse in het overdoen van de Topgear-rally
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik wil best mee hoor! Altijd in voor een roadtrip.
-
- Forum newbie
Het begin van het Poolcirkel evenement!Petrolhead Tom schreef:Ik wil best mee hoor! Altijd in voor een roadtrip.
verdikkie ik heb er ook airco in zitten
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Nee hoor, ik doe mee!Hemelluik-Up schreef:Er lijkt nog weinig interesse in het overdoen van de Topgear-rally
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen