De up! GTI foto’s p.15
Re: De up! GTI foto’s p.15
Is wetgeving inderdaad
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
https://www.autojunk.nl/2018/04/vw-up-gti-prijswinnaar" onclick="window.open(this.href);return false;
Up! GTI / Red & Black
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Nou laat ik mijn ervaringen dan ook maar even delen.
Afgelopen vrijdag heeft een collega van mij zijn nieuwe up! GTI opgehaald en gaf mij direct de gelegenheid om de auto eens mee te nemen. Het was maar een ritje van zo'n 10 kilometer dus ik heb hem niet grondig kunnen uittesten maar hier een paar zaken die direct opvielen.
Versnellingsbak! wat een verschil! De bak in de GTI is echt véél korter, dit maakt dat het lijkt alsof er meer vermogen in zit. Hij voelt zeker zo snel aan als mijn gechipte GTI. Mocht iemand zo'n bak vinden laat het mij dan asap weten aub.
Het geluid met de sound generator is leuk gedaan maar klinkt wel heel erg nep. Het stuur is te gek maar het blijft jammer dat de stoelen alleen een ander huidje hebben gekregen in plaats van wat meer steun.
Stuurgevoel, dat is wel echt minder dan bij mijn TSI op 15 inch. Je merkt gewoon dat er hele zware wielen onder de auto zitten. Als je onder de GTI een paar lichte 15 inch wielen gooit heb je echt een wapen.
Binnenkort, als de GTI wat meer kilometers heeft gaan we haar uitlaten op mijn favoriete wegen en de mogelijkheden verder onderzoeken.
Afgelopen vrijdag heeft een collega van mij zijn nieuwe up! GTI opgehaald en gaf mij direct de gelegenheid om de auto eens mee te nemen. Het was maar een ritje van zo'n 10 kilometer dus ik heb hem niet grondig kunnen uittesten maar hier een paar zaken die direct opvielen.
Versnellingsbak! wat een verschil! De bak in de GTI is echt véél korter, dit maakt dat het lijkt alsof er meer vermogen in zit. Hij voelt zeker zo snel aan als mijn gechipte GTI. Mocht iemand zo'n bak vinden laat het mij dan asap weten aub.
Het geluid met de sound generator is leuk gedaan maar klinkt wel heel erg nep. Het stuur is te gek maar het blijft jammer dat de stoelen alleen een ander huidje hebben gekregen in plaats van wat meer steun.
Stuurgevoel, dat is wel echt minder dan bij mijn TSI op 15 inch. Je merkt gewoon dat er hele zware wielen onder de auto zitten. Als je onder de GTI een paar lichte 15 inch wielen gooit heb je echt een wapen.
Binnenkort, als de GTI wat meer kilometers heeft gaan we haar uitlaten op mijn favoriete wegen en de mogelijkheden verder onderzoeken.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Leuk verslagje!
2018 VW Up! GTI
2018 MINi Cooper S cabrio
2005 Suzuki SV1000s
2023 Hyundai Santa Fe PHEV
2022 BMW 530e
2018 MINi Cooper S cabrio
2005 Suzuki SV1000s
2023 Hyundai Santa Fe PHEV
2022 BMW 530e
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Effe wachten op een jong gebruikte GTI ! Tom ! Dan gaat het circus weer beginnen !!!
https://www.martinschilder.nl/auto/occa ... #over-deze" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ho is even, we gaan niet allemaal een rode kopen hè!
Leuk om je ervaring te lezen van de GTI! 15 Inch op een GTI gaat sowieso heel krap worden met de 288 remmen dus ik zou niet voor die optie gaan. Keuze zat om aftermarket aan een licht 16 of 17 inch te komen waarmee je prima kan sturen dan Ben wel benieuwd wat het standaard GTI velgje weegt tov een ander wiel, verwacht er niet gek verschil in te vinden namelijk.Petrolhead Tom schreef:Nou laat ik mijn ervaringen dan ook maar even delen.
- ~Thijs~
- Vagling liefhebber
Ik zal best eens een en ander willen wegen, heb hier wat types liggen waaronder GTI velgen, even kijken of ik ergens een geschikte weegschaal kan opsnorren
Begin toch wel steeds meer te kriebelen om de TSI om te ruilen voor een GTI
Vooral als ik hem zo zie staan met de H&R verlaging en in het rood.
VW Polo GTI (AW) 2.0 TSI
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Niet schrikken wat je nog krijgt voor je TSI !!
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Hele dikke kar zo
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Weet iemand of je de Up GTI velgen ook los kan kopen..??? Of dat er al iets is als look a like
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
http://link.marktplaats.nl/m1270764865GuidoUp schreef:Weet iemand of je de Up GTI velgen ook los kan kopen..??? Of dat er al iets is als look a like
Ze zijn er wel.. maar je moet er wat voor over hebben..
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
Sorry.Niek14 schreef:Ja ho is even, we gaan niet allemaal een rode kopen hè!
lol!hutch schreef:Sorry.Niek14 schreef:Ja ho is even, we gaan niet allemaal een rode kopen hè!
Hoe meer hoe beter! !
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Gewoon doen hahaSnowdude schreef: Begin toch wel steeds meer te kriebelen om de TSI om te ruilen voor een GTI
Striping GTI
Is er iemand met een GTI hier? Met een duimstok, rolmaat of desnoods een geodriehoek?
Ik vind de streepjes op de flanken wel mooi, en wil ze zelf laten zetten. Hoe 'dik' zijn die lijntjes?
(Ze zijn waarschijnlijk ook wel los te koop, maar ik wil geen zwarte strepen zetten, maar in een net iets ander kleurtje)
Ik vind de streepjes op de flanken wel mooi, en wil ze zelf laten zetten. Hoe 'dik' zijn die lijntjes?
(Ze zijn waarschijnlijk ook wel los te koop, maar ik wil geen zwarte strepen zetten, maar in een net iets ander kleurtje)
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hoppa de door mij bestelde GTI komt in week 25 al binnen. Overigens niet mijn auto. voor een klant!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Dan pas?
Heb inmiddels de 1e 4 GTi's hier afgeleverd
Heb inmiddels de 1e 4 GTi's hier afgeleverd
Ibiza running @ 248 pk & 373nm