Hij staat bij mij in de wishlist. Die gaat zeker besteld worden.
Kan ik weer lekker beunen
Coming Home / Leaving home
-
- Forum newbie
Re: Coming Home / Leaving home
Ik heb het setje via AliExpress ook besteld.
Auto functie werkt prima!
Coming home ben ik nog nie helemaal uit. Het werkt wel alleen via stadslicht, dus eigenlijk vrij weinig licht. Probeerde het in te stellen maar er verandert niks. Iemand ervaring mee?
Coming home ben ik nog nie helemaal uit. Het werkt wel alleen via stadslicht, dus eigenlijk vrij weinig licht. Probeerde het in te stellen maar er verandert niks. Iemand ervaring mee?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Coming home werkt idd alleen met stadslicht. Dit magere licht is opgelost wanneer je LED-DRL's hebt, daar deze feller zijn dan standaard DRL's.Xanderv schreef:Ik heb het setje via AliExpress ook besteld.
White High! UP!|DAB+|AP|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: OZ Superturismo WRC Matt Black|Winter: Ronal R38
Black High! EcoUP!|DAB+|Sun Roof|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: VW E-UP! Blade|Winter: VW Spoke Grey
Black High! EcoUP!|DAB+|Sun Roof|Automatic LED Dim|US Lights|Summer: VW E-UP! Blade|Winter: VW Spoke Grey
Ok ja die staan in bestelling dus dat is even wachten. Bedankt Fup!
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |