6 Speakers in de high-up!
Re: 6 Speakers in de high-up!
Beetje zonde om hier een nieuw topic voor te openen.
Weet iemand van welk formaat de achterspeakers zijn? Ik wil 2 extra achterspeakers plaatsen. Ik kan de bijbehorende "frames" bij de dealer bestellen, alleen weet ik niet hoe groot deze speakers zijn?
Weet iemand dit?
EDIT: Beetje oud topic haha
Weet iemand van welk formaat de achterspeakers zijn? Ik wil 2 extra achterspeakers plaatsen. Ik kan de bijbehorende "frames" bij de dealer bestellen, alleen weet ik niet hoe groot deze speakers zijn?
Weet iemand dit?
EDIT: Beetje oud topic haha
16.5 cm
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Ik was net bij de dealer, maar je kunt blijkbaar gewoon een subwoofer bestellen, ook als je 'maar' 2 speakers in de UP hebt. Kost iets van 330 euro ex inbouw en komt op de plaats van het reservewiel (indien aanwezig).
Iemand die daar al ervaring mee heeft?
Iemand die daar al ervaring mee heeft?
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
Klopt ik had hem ook al zien staan in de duitse folders.of hij op een funky radio kan weet ik niet.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
I-sotec, een Duits merk met leuke pasklare oplossingen voor diverse merken, heeft nu ook een subwoofer speciaal voor de Up. Deze kan geplaatst worden naast de 'reparatieset zonder reservewiel'. Hierin zijn drivers gemonteerd van Peerless; een merk dat in de zelfbouw home-hifi een zeer goede reputatie heeft.
Prijs is 229 euro.
Prijs is 229 euro.
Ah netjes,
Die komt wellicht OOIT eens. Heb inmiddels contact gehad met de dealer. En voor €17 per stuk kan je de frames kopen voor de achterspeakers te bevestigen.
Volgende week krijg de Up! zijn eerste beurt, en dan neem ik deze direct mee.
Nu nog een paar leuke speakertjes kopen
Die komt wellicht OOIT eens. Heb inmiddels contact gehad met de dealer. En voor €17 per stuk kan je de frames kopen voor de achterspeakers te bevestigen.
Volgende week krijg de Up! zijn eerste beurt, en dan neem ik deze direct mee.
Nu nog een paar leuke speakertjes kopen
-
- Forum newbie
Ik zelf heb een high up met 6 speakers. Ik moet zeggen dat de kwaliteit echt perfect is. Goede bas en hoge en lage tonen. Ik durf het gerust een volwaardige geluidsinstallatie te nomen. Eén nadeel, ik heb wel redelijk slecht ontvangst met mijn radio.
Dat is dan heel persoonlijk, ik heb dezelfde set maar vind de kwaliteit echt niet perfect...de bas is ver te zoeken.uprijder01 schreef:Ik zelf heb een high up met 6 speakers. Ik moet zeggen dat de kwaliteit echt perfect is. Goede bas en hoge en lage tonen. Ik durf het gerust een volwaardige geluidsinstallatie te nomen. Eén nadeel, ik heb wel redelijk slecht ontvangst met mijn radio.
Het klinkt aardig maar ik vind het absoluut geen kwaliteit.
Maar goed wat ik al zei, dat is persoonlijk
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Bhuddymahn
- Donateur member
Hmm persoonlijk.. maar dat de bas ver te zoeken is lijkt me toch wel overdreven. Staat je bas al op z'n hoogst? ik vind het namelijk wel kwaliteit: zuiver zowel hoog als laag.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
- pat02
- Forum newbie
Iemand (duidelijke) foto's van de tweetertjes in de A stijlen?
Heb nml op dit moment gewoon 2 speakers, maar ben van plan dit naar 6 uit te gaan breiden, echter ben ik benieuwd hoe het origineel zit ingebouwd in de a-stijlen.
Heb nml op dit moment gewoon 2 speakers, maar ben van plan dit naar 6 uit te gaan breiden, echter ben ik benieuwd hoe het origineel zit ingebouwd in de a-stijlen.
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |
- Bhuddymahn
- Donateur member
Ze zitten gewoon achter de rastertjes. Zitten die rastertjes ook in de Move-Up?
|High Up!
EDIT: Er zit inderdaad niks achter die roosters, je moet het "frame" waar de speakers in zitten los kopen aangezien deze niet standaard in de Move-Up zitten. Zie figuur
Laatst gewijzigd door Tibbi3 op vr 24 mei 2013, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Die rastertjes voor de tweeters zitten niet standaard op de move Up!
Volkswagen up! - 2013 - 60pk - 5drs - high up! - Executive pakket - wit
- pat02
- Forum newbie
Dat is minder, waar kan je dat frame kopen Tibbi3, en is dit makkelijk te bevestigen?
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |
Ik heb die bij de dealer gekocht. €17 per stuk.
Als het goed is is het gewoon een klik systeem dus dit zou zonder al teveel moeite moeten gaan.
Als het goed is is het gewoon een klik systeem dus dit zou zonder al teveel moeite moeten gaan.
Dit is inderdaad veel beter. Ben zeer tevreden... Voor het eerst geen standaard speakers vervangendubbel-UP! schreef:Gaan we zeker proberen
Dank voor de tip
(Ik vermoed dat geluid afgespeeld via maps&more micro-sd ook nog beter zal zijn, is immers volledig digitaal, in tegenstelling tot FM)
Eco high up (CNG) . Dark Silver. executive. Maps. Drive pakket. GPSTrack anti theft. Sinds 12 mrt 2013