Kwam het forum tegen naar wat rond gezocht te hebben op het internet! Ziet er leuk uit, allereerst daar mijn complimenten voor!
Ben 20 jaar, in augustus wordt ik 21. Ben nog student en werk parttime bij de Gamma. Volg de opleiding Commerciële economie in Emmen aan Stenden hogeschool.
Even iets over mijn auto historie. Reed eerst eerst rond in een Citroen Jumper 2.8 HDI. Deze bus hadden we voor de motocross. Was toen nog een fanatieke motocrossers. Tegenwoordig niet meer, afgelopen maandag helaas weer opnieuw geopereerd aan de knie.
Bestelbus werd verkocht en er kwam een Peugeot 107 weer. Leuke auto met alle opties erop die er waren in die tijd.
Auto zelf aangepast naar mijn eigen smaak. 16" wielen, 3cm verlaagd, Musketier achterspoiler, audio installatie en een striping.

Naar een tijdje wou ik wel wat anders, iets snellers en groters. Via via bij een Golf V terecht gekomen. 2.0FSI Sportline met 150PK Met allerlei opties, Schuifkanteldak, regensensor, afneembare trekhaak etc. Deze auto heb ik uiteraard ook weer naar eigen smaak aangepast.
19" velgen, schroefset en een audio installatie.

Hele nette auto alleen wat te duur in wegenbelasting en verbruik als je een student bent.
Dus de Golf particulier verkocht en een nieuwe UP! Besteld!
Move Up! met 60 PK in de kleur Deep black pearl. met het Executive pakket.
Natuurlijk zijn er ook alweer allerlei plannen voor de up!
*Verlagen Liefst een schroefset maar die zijn nog niet beschikbaar dus ik ga eerst maar voor de 35MM H&R veren.
*16/17" Honingraad velgen met een Gouden hart of wit hart
* Xenon verlichting
*US Lights (running lights)
*Luxe kentekenplaten
*Audio installatie
*Stickerbomb op de strip in de grill. Hier laat ik een folie voor maken of bestel ik zelf via internet.
Heb een aantal vragen nog wat betreft de Up!
Zit er een canbus systeem op?
Standaard banden maat is 165/70/14? Met NG van 57,1 en ET waarde van 38? Wat zal het maximale kwa breedte zijn wat eronder zou kunnen? 205 of 195?
Heeft de originele radio Tulp uitgangen voor een versterker?
Wanneer de Up! In mijn bezit is zal ik hier natuurlijk foto's van maken en uploaden!
Groeten,
Arjen