high Up ABT terug naar dealer

Laat hier je nieuwe trots zien.
ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

high Up ABT terug naar dealer

Bericht door ABT-UP » do 17 okt 2013, 21:43

vandaag mijn Up opgehaald
high up met ABT set ,verlaagd,kunst leer,panorama dak, maps and more, triangle velgen, pdc, executive pakket,

Afbeelding

koop je een high up van 18000€

krijg je

1- deuken in kofferklep ( nieuwe up)
2- booskijkers door een blinde gemonteerd
3- geen raambediening bestuurderskant ,om bijrijders raam te openen
4- goedkoop plastic interieur,zelfde als de goedkoopste up
5-geen verlichting raambediening,spiegelbediening,verwarming voor spiegels
6- goedkoopheid van het NEP leer straalt er vanaf
7- verlaagd voor ruim 600€ ,en zo voeld en ziet het er niet uit
8- motor schud enorm bij stationair
9-bestuurders deur sluit slecht,hard dicht gooien
10- sproeier achter raam ,drupt constand
11- wou upsilons,maar bedacht me toch voor de triangle velgen,kost me 200 € extra,terwijl de up met triangles werd afgeleverd
12- gordel pakken,krijg je zowat een schouder fractuur van
13- gordel niet in hoogte verstelbaar, alsof iedereen even lang is
14- bij instappen van iemand achterin ( 3 deurs) gaat de stoel niet in normale stand terug, en word er ziek van dat je dit dmv een smurfen hendel moet verstellen.
15-30km per uur veiligheids stop net geprobeerd, en werkt niet zoals beschreven,voetganger ( ikzelf ) lag net op motor kap,vriend als voorganger gebruikt en vol in de remmen,moest uitwijken ,anders echt wel botsing gehad ( we reden 25km)
16-over drempelsrijden geeft ,rare klak in de auto
17 - goedkope afwerking en 1 en al plastic .
18-hoedenplank, geen touwtjes ( alsof dat de wereld kost vw )

al met al vind ik de Up de slechtste uit zijn soort,en ben zo ziek van VW dat ik over stap op een ander merk

ben er zo klaar mee,met deze goedkope troep,dat de up woendag terug gaat,koop kontrakt ontbonden word,en ik mijn polo terug neem.

18000€ voor plastic tupperware zoeken ze maar iemand anders voor.



en dat ABT goede pasvorm ,me reet,ziet er niet uit en koste me 1200€ ruim voor paar stukkjes plastic

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door ABT-UP op di 22 okt 2013, 14:25, 6 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: high Up ABT

Bericht door Bhuddymahn » do 17 okt 2013, 21:45

Die zilveren inzetstukken in je bumper vind ik super! Mooie bak!
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: high Up ABT

Bericht door ABT-UP » do 17 okt 2013, 21:49

Bhuddymahn schreef:Die zilveren inzetstukken in je bumper vind ik super! Mooie bak!
dat is de ABT set ,samen met zijskirts, en achterbumper heeft ook de 2 grijze inzet stukken.,

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: high Up ABT

Bericht door Xanderv » vr 18 okt 2013, 00:25

Ziet er strak uit hoor, ik ben alleen niet van die grijze dingen, vind die booskijkertjes dan wel weer leuk wat anderen weer niet leuk vinden haha.

Je hebt wel een up die je niet veel ziet en wel lekker sportief
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: high Up ABT

Bericht door DonkUp » vr 18 okt 2013, 17:59

Ziet er goed uit hoor. Zal je vast wel eens zien cruisen hier in het dorp ;)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: high Up ABT

Bericht door ABT-UP » vr 18 okt 2013, 20:01

DonkUp schreef:Ziet er goed uit hoor. Zal je vast wel eens zien cruisen hier in het dorp ;)
grappig,kunnen we een mini Up meeting houden hier in het dorp :mrgreen: :mrgreen: zal er nu ik het weet ook op gaan letten

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door ABT-UP » zo 20 okt 2013, 10:49

de Up gaat er na 3 dagen weer snel uit,wat een bagger auto is dit zeg,en voor dat geld.

Touchwood
Vagling liefhebber
Berichten: 701
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 13:31

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door Touchwood » zo 20 okt 2013, 10:51

verwend vroeger?
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door GuidoUp » zo 20 okt 2013, 10:53

Wow... Waarom dat dan

Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door ABT-UP » zo 20 okt 2013, 10:54

Touchwood schreef:verwend vroeger?
altijd vw highline gereden,en verwacht dan van een HIGH up geen plastic zoals de goedkope up ook heeft

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door ABT-UP » zo 20 okt 2013, 10:55

GuidoUp schreef:Wow... Waarom dat dan

Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
hey Guido ,zie boven in het topic,heb ik een aantal punten beschreven.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door GuidoUp » zo 20 okt 2013, 11:00

De up is ook een stads auto.... Ik neem aan dat je ook een proefrit hebt gemaakt en alles een beetje had uitgedokterd.... Zo niet, dan vind ik persoonlijk dat je te weinig informatie hebt opgevraagd..
(Geen kritiek)

Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

dvh
Vagling liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:23

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door dvh » zo 20 okt 2013, 11:04

Looool @ reactie

'Succes' met het koopcontract ontbinden.

ABT-UP
Donateur member
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 17:04

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door ABT-UP » zo 20 okt 2013, 11:12

GuidoUp schreef:De up is ook een stads auto.... Ik neem aan dat je ook een proefrit hebt gemaakt en alles een beetje had uitgedokterd.... Zo niet, dan vind ik persoonlijk dat je te weinig informatie hebt opgevraagd..
(Geen kritiek)

Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
we hadden een polo 1.2 tsi highline R-line,maar door 2x motor steun kapot en weken de polo kwijt te zijn geweest aan pon,kregen wij een up ter leen ( standaard) ,en die beviel op zich goed,alleen miste we dus een hoop luxe
verkoper vertelde dat bij een high up je de luxe wel had, tenslotte duurste up.
dan haal je de up op en bij aflevering begind het gezeur al,booskijkers zo lelijk gemonteerd,over al kit ook op voorbumper,verkoper vertelde,moet u thuis maar even met een mesje weghalen.
aangezien wij geen proefrit hadden gemaakt in een high up ( niet op vooraad ) gingen we uit wat de verkoper ons vertelde,maar eigen ervaring na 3 dagen is totaal anders.
wij rijden de auto ook als stads auto , en 1x per week rit lelystad AMC amsterdam ivm ziek dochtertje,.

het is gewoon niet wat wij er van verwacht hebben.
als ik alles plastic had gewild had ik wel een standaard up genomen van 7900 euro,
polo easyline is ook plastic,maar de highline heeft dus wel alles netjes, dik dashboard,lampjes voeten,kofferbak enz.

ik vind het een bagger auto,maar dat is mijn mening.

neemt niet weg dat ik dit niet ga accepteren ,en de up woensdag weer word opgehaald

nieuwe auto hoor je met plezier in te rijden,en nu is het bij mij 1 en al ergenis,mede door de slechte aflevering, ( wat ik al 2x heb meegemaakt bij avenu lelystad/almere.
vandaar na lang zoeken en gesprekken,bij de waal tiel uitgekomen,maar verkopers beloven van alles,maar komen niets na,1 en al geld geld geld ,winst marge ,targets behalen, enz nou niet over mijn rug

Auke
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 30 sep 2013, 20:48

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door Auke » zo 20 okt 2013, 11:13

Tja drie kwart van de dingen die je tegenvallen had je voor de koop kunnen weten.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door DonkUp » zo 20 okt 2013, 11:20

Ik kan me voorstellen dat je niet tevreden bent over de montage van het Abt-pakket, daar kan je de dealer ook op aanspreken. Maar als je niet tevreden bent over de uitvoering van de auto zelf, heb je je niet goed verdiept in de materie.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door Pop Up! » zo 20 okt 2013, 12:33

swiebs up schreef:vandaag mijn Up opgehaald
high up met ABT set ,verlaagd,kunst leer,panorama dak, maps and more, triangle velgen, pdc, executive pakket,

Afbeelding

koop je een high up van 18000€

krijg je

1- deuken in kofferklep ( nieuwe up)
2- booskijkers door een blinde gemonteerd
3- geen raambediening bestuurderskant ,om bijrijders raam te openen
4- goedkoop plastic interieur,zelfde als de goedkoopste up
5-geen verlichting raambediening,spiegelbediening,verwarming voor spiegels
6- goedkoopheid van het NEP leer straalt er vanaf
7- verlaagd voor ruim 600€ ,en zo voeld en ziet het er niet uit
8- motor schud enorm bij stationair
9-bestuurders deur sluit slecht,hard dicht gooien
10- sproeier achter raam ,drupt constand
11- wou upsilons,maar bedacht me toch voor de triangle velgen,kost me 200 € extra,terwijl de up met triangles werd afgeleverd
12- gordel pakken,krijg je zowat een schouder fractuur van
13- gordel niet in hoogte verstelbaar, alsof iedereen even lang is
14- bij instappen van iemand achterin ( 3 deurs) gaat de stoel niet in normale stand terug, en word er ziek van dat je dit dmv een smurfen hendel moet verstellen.
15-30km per uur veiligheids stop net geprobeerd, en werkt niet zoals beschreven,voetganger ( ikzelf ) lag net op motor kap,vriend als voorganger gebruikt en vol in de remmen,moest uitwijken ,anders echt wel botsing gehad ( we reden 25km)
16-over drempelsrijden geeft ,rare klak in de auto
17 - goedkope afwerking en 1 en al plastic .
18-hoedenplank, geen touwtjes ( alsof dat de wereld kost vw )

al met al vind ik de Up de slechtste uit zijn soort,en ben zo ziek van VW dat ik over stap op een ander merk

ben er zo klaar mee,met deze goedkope troep,dat de up woendag terug gaat,koop kontrakt ontbonden word,en ik mijn polo terug neem.

18000€ voor plastic tupperware zoeken ze maar iemand anders voor.



en dat ABT goede pasvorm ,me reet,ziet er niet uit en koste me 1200€ ruim voor paar stukkjes plastic

Je noemt wel een aantal dingen die je echt wel vantevoren had kunnen weten als je een beetje research had gedaan;

De raambediening, verlichting daarin, hoedeplank, gordel, goedkope afwerking etc..

Over de Abt set dat snap ik wel, dat is echt teveel geld voor wat booskijkers en grijze stukken in de bumpers/zijskirts die ook niet eens mooi passen. En sommige dingen kan je dealer wel verhelpen hoor, zoals je deur, sproeier..

Hopelijk kom je er samen uit met je dealer, succes en hou ons op de hoogte!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door JuP ! » zo 20 okt 2013, 13:05

Jammer dat je Up! je tegenvalt en hopelijk kom je er goed uit met de dealer om het koopcontract te kunnen ontbinden. Dat doen ze niet zo snel.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door Bhuddymahn » zo 20 okt 2013, 14:07

Precies, ik begrijp het ook niet helemaal. Het meeste had je kunnen weten.

1- deuken in kofferklep ( nieuwe up): zijn geen deuken, de folie achter het glas loopt niet strak. Hebben bijna alle upjes 'last' van.
2- booskijkers door een blinde gemonteerd (da's geen fout van de Up)

3- geen raambediening bestuurderskant ,om bijrijders raam te openen
4- goedkoop plastic interieur,zelfde als de goedkoopste up
5-geen verlichting raambediening,spiegelbediening,verwarming voor spiegels
> sja, research?

6- goedkoopheid van het NEP leer straalt er vanaf
> persoonlijk vind ik het zelf wel mooi. Ik neem aan dat duidelijk verteld is dat het nepleer is.

7- verlaagd voor ruim 600€ ,en zo voeld en ziet het er niet uit (ook geen fout van de Up)
8- motor schud enorm bij stationair (Klopt, bij koude motor. Het valt echter wel mee, zeker als je start/stop gebruikt. Als de motor warm is na een paar minuten nergens meer last van)

9-bestuurders deur sluit slecht,hard dicht gooien (is af te stellen bij de dealer)
10- sproeier achter raam ,drupt constand (ook onder garantie bij dealer, kleinigheidje niet?)

11- wou upsilons,maar bedacht me toch voor de triangle velgen,kost me 200 € extra,terwijl de up met triangles werd afgeleverd (geen fout van de Up)

12- gordel pakken,krijg je zowat een schouder fractuur van
13- gordel niet in hoogte verstelbaar, alsof iedereen even lang is
14- bij instappen van iemand achterin ( 3 deurs) gaat de stoel niet in normale stand terug, en word er ziek van dat je dit dmv een smurfen hendel moet verstellen.
> beide had je kunnen weten

15-30km per uur veiligheids stop net geprobeerd, en werkt niet zoals beschreven,voetganger ( ikzelf ) lag net op motor kap,vriend als voorganger gebruikt en vol in de remmen,moest uitwijken ,anders echt wel botsing gehad ( we reden 25km)
> er zijn een hoop factoren waardoor citybrake niet werkt, waaronder het intrappen van de koppeling!! probeer het op een hele grote doos uit (met evt aluminiumfolie erop), rij erop af met gas los maar zonder de koppeling en/of rem in te drukken. Dan werkt 't wel.

16-over drempelsrijden geeft ,rare klak in de auto
> wat voor geluid precies? Te hard over de drempels met een Up zorgt ervoor dat de onderlip voor de grond schraapt, zeker nu hij verlaagd is.

17 - goedkope afwerking en 1 en al plastic .
18-hoedenplank, geen touwtjes ( alsof dat de wereld kost vw )
> had je kunnen weten.

Ik vind het bizar dat je voor 18000 euro geen proefrit maakt. Eerlijk gezegd vind ik niet dat de Up door de aangehaalde punten een slechte auto is.
In de basis blijft het een auto van 8000 euro. Je gaat de Up pas waarderen als je met een Aygo oid hebt gereden, dan merk je een enorm verschil. Dat zijn de concurrenten, en niet een Polo natuurlijk.
Begrijp dat de dealer er ook nog een extra nare bijsmaak aan geeft.
Helaas en succes gewenst.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: high Up ABT terug naar dealer,en ontbinding koop kontakt

Bericht door Inge » zo 20 okt 2013, 15:36

Sterkte met ontbinden van het contract - hoop voor je dat dat soepel gaat verlopen.

Net als hierboven ook al aangehaald een heleboel dingen had je kunnen weten door ene beetje te googlen.

Succes met vinden van een auto en dealer die je wel bevalt.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie